Kundestøtte er åpent fra 08:30 til 15:30 i virkedager.
Du kan ta kontakt på epost: support@kommunion.no eller på telefon 07316 (+47 970 07316 fra utlandet
og 8-sifret nummer). Du kan også bruke følgende skjema:
Her viser Aron hvordan man lett kan gjøre dette: Inviter nye brukere
Det kan du gjøre via denne siden: Kjøp SMS kreditter
Merk her at om deres rom bruker to-faktor-autentisering så betyr det at når du logger deg inn, så får du tilsendt en kode for å bekrefte ar du er deg. Denne innloggingsmetoden bruker SMS-kreditter. Det brukes også SMS-kreditter ved bruk av pålogging via Bank-ID. Er det første gang dere kjøper sms i rommet, så ta kontakt med oss på support.
Avsender Twillo eller SendGrid: disse er i praksis samme avsender . Sengrid er den leverandøren av e-poster som Cornerstone benytter seg av. Om innholdet i disse mailene ikke gir mening for dere eller dere har glemt brukernavn og passord der, er det bare å kontakte kundestøtte på support@kommunion.no. Om henvendelsen gjelder e-posten, gjerne videresend eposten til oss.
MPS står for Mastercard Payment Services (tidligere Nets/BBS): De vanligste mailene dere kan motta fra MPS er informasjon om elektronisk avtaleinngåelse og innformasjon om OCR.
Det er få SMS-kreditter igjen: Dette betyr at SMS-kredittene i deres rom er under oppgitt grense, grensen som gjelder for deres rom kan dere finne i menyvalget "generelle innstillinger" i meldingsmodulen - der kan dere også endre grensen dersom dere mener at grensen er for høy eller lav i forhold til deres bruk. . For å skaffe flere SMS kreditter kan dere gå hit: Kjøp SMS kreditter - vær obs på at du da kan måtte logge deg inn på nytt. Benytt da ditt vanlige brukernavn og passord.
Flow has been automatically paused / Flytskjemaet har blitt pauset automatisk: For hvert flytskjema kan man sette en sikkerhetsgrense. Denne grenser pauser flyten dersom skjemaet har blitt trigger så mange ganger som grensen sier. Sikkerhetsgrensen til et flytskjema kan du finne om du redigerer et flyskjema, gåt til de tre prikkene oppe i høyre hjørne og innstillinger.
Det kan være flere årsaker til dette:
I betalingsmodulen finner du betaslingsvalgene som er i deres rom. Dette ligger under menyvalget "innstillinger".
På hvert betalingsvalg under fanen "regnskapskontoer" må dere oppgi regnskapskontoer for nettobeløp (penger inn på bank, som oftest er det 1920-serien) og regnskapskonto for transaksjonskostnader. Konto for Bruttobeløp legges inn på formål for gave, medlemsskap eller varer. Man kan også legge inn prosjekt og avdeling på disse hvis man vil skille enda mer. Her viser Jonathan hvordan det er med mellomregningskontoer i Cornerstone: Oppgjørskonto
Det er ofte en forskjell mellom faktureringsdato og betalingsdato. F.eks går det an å sende ut en faktura 29.juli, og så blir den ikke betalt før 4.august. Når du da skal søke opp denne betalingen, så finner du den under datoen 29.juli i listen over alle fakturaer, og på datoen 4.august i listen over Betalinger.
Alle fakturaer finner du ved å gå til betalingsmodulen, fakturaer og valget "Alle fakturaer".
Alle betalinger finner du ved å gå til betalingsmodulen og klikker direkte på valget "Betalinger".
Her kan dere se en video om hvordan man gjennomfører en vipps-import: Import av betalinger til Vippsnummer
Kundestøtte er åpent fra 08:30 til 15:30 i virkedager.
Du kan ta kontakt på epost: support@kommunion.no eller på telefon 07316 (+47 970 07316 fra utlandet
og 8-sifret nummer). Du kan også bruke følgende skjema: